Skip to the content

10 λόγοι για να επιλέξει μια επιχείρηση το "Display advertising"

10 λόγοι για να επιλέξει μια επιχείρηση το Display advertising

To marketing μπορεί με ευκολία να χαρακτηριστεί ως η κινητήριος δύναμη κάθε επιχείρησης. Διανύοντας την ψηφιακή εποχή, οι πωλήσεις και τα έσοδα μιας επιτυχημένης επιχείρησης αυξάνονται αξιοποιώντας τις διαθέσιμες μεθόδους διαφήμισης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφήμισης και εξ αυτών το “Display advertising” ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους.  To “Display advertising” επιτρέπει τη δυνατότητα πώλησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέσω ενός ελκυστικά οπτικοποιημένου κειμένου, ευφάνταστων γραφικών, animation και videos.  Καταλυτική σημασία για την επιτυχία μιας καμπάνιας display advertising έχει η στρατηγική προβολή τους. H σωστή τοποθέτηση τους σε websites με target group όμοιο με αυτό των διαφημιζόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, επιτρέπει την δημιουργία θεματικών display ads και την προσωποποίηση αυτών.  Όλα αυτά συμβάλλουν στην δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας η οποία αυξάνει την πιθανότητα οι επισκέπτες ενός website να δουν την διαφήμιση, να την επιλέξουν και να αγοράσουν το προβαλλόμενο προϊόν / υπηρεσία.

 Υπάρχουν 10 λόγοι για να δοκιμάσει μια επιχείρηση το “Display advertising”:

  1. Ολοκληρώνει την προβολή του brand της επιχείρησης: Το display advertising στην πραγματικότητα δεν αντικαθιστά τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης αλλά τον συμπληρώνει. Το Internet χάρη στον υπέρογκο αριθμό χρηστών του δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης και επέκτασης μιας επιχείρησης.  Η προβολή μέσω εντύπων, τηλεόρασης και ραδιοφώνου δεν μπορεί πια να καλύψει κάθε δυνητικό marketplace για αυτό και απαιτείται η συμπλήρωση της με το “Display advertising” προκειμένου να κατακτηθεί ένα μερίδιο της τεράστιας αγορά του Internet.
  2. Δεν επιβάλλει μακροπρόθεσμα και μεγάλα κόστη. Τα κόστη της διαφήμισης είναι υπέρογκα. Τα έξοδα αυτά γίνονται δυσβάσταχτα για μια επιχείρηση όταν αναγκάζεται να δεσμευτεί με μεγάλα σε διάρκεια συμβόλαια διαφήμισης ενώ οι ανάγκες προβολής της περιορίζονται σε μικρά χρονικά διαστήματα, π.χ. πολιτικές καμπάνιες, περίοδος εκπτώσεων. Το display advertising μπορεί να είναι όσο σύντομο χρειάζεται, κοστίζει λιγότερο και παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου και προσαρμογής της καμπάνιας με βάση την αποδοτικότητα των διαφημίσεων.
  3. Κατάκτηση μεριδίου της αγοράς μέσω remarketing/retargeting. Η μεγαλύτερη έκθεση του προϊόντος ή της υπηρεσίας στο target group τους εξασφαλίζει και την μεγαλύτερη διείσδυση τους. Είναι συχνό το φαινόμενο η διαφήμιση να μην έχει απήχηση στο κοινό της με την πρώτη φορά. Το Display advertising μέσω του remarketing αποτελεί τον τέλειο τρόπο για να υπενθυμίσει στο δυνητικό target group το διαφημιζόμενο προϊόν / υπηρεσία και για να προσπαθήσει μια δεύτερη φορά να τους πείσει να το καταναλώσουν.
  4. Κατάκτηση της εμπιστοσύνης του κοινού. Το δυνητικό αγοραστικό κοινό τείνει να εμπιστεύεται μια επιχείρηση όταν εξοικειώνεται με το brand της. Αυτό επιτυγχάνεται με την μεγάλη προβολή του brand και στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει το όσο περισσότερο τόσο καλύτερα.
  5.  “Geo-targeting.” Οι Display ads δίνουν την δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να  στοχεύσει και να προσαρμόσει τις διαφημίσεις της με βάση τη γεωγραφική περιοχή. Κλασσικό παράδειγμα αποτελούν οι επιχειρήσεις fast food delivery! Τι καλύτερο για αυτές από ένα banner με το τηλέφωνο τους που γνωστοποιεί στο κοινό τους ότι μπορούν να τους εξυπηρετήσουν;
  6. Αποτελεσματική αξιοποίηση των δημογραφικών στοιχείων του αγοραστικού κοινού. Γνωρίζοντας τα δημογραφικά στοιχεία του αγοραστικού κοινού, η επιχείρηση μπορεί να εξάγει συμπεράσματα για τα ενδιαφέροντα του αλλά και για το τι μπορεί να κεντρίσει την προσοχή του. Η γνώση αυτή είναι το καλύτερο εφόδιο για την δημιουργία banners που θα ελκύσουν τους δυνητικούς πελάτες.
  7. Γνώση «εις τω τετράγωνο».  Η επιχείρηση που ξέρει τα ενδιαφέροντα του τυπικού καταναλωτή της μπορεί να μάθει ακόμα περισσότερα μέσα από τα sites που επισκέπτεται και το περιεχόμενο που διαβάζει. Banners που τοποθετούνται κοντά σε σχετικό με αυτά περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να επιλεχθούν από τους χρήστες. Είναι απλά κοστοβόρα η διαφήμιση σε sites με ασυσχέτιστο περιεχόμενο.
  8. Live μέτρηση της αποδοτικότητας της διαφήμισης. Είναι βασικό για μια επιχείρηση να μπορεί να μαθαίνει άμεσα τα αποτελέσματα της προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών της. Οι περισσότεροι μέθοδοι διαφήμισης δεν δίνουν αυτή την δυνατότητα σε αντίθεση με τα banners τα δίνουν άμεσο feedback ακόμα και μέσα στην ημέρα. Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση μπορεί να επέμβει κάνοντας απαραίτητες αλλαγές στην καμπάνια της και στην στρατηγική της.
  9. Δοκιμή-Δοκιμή-Δοκιμή. Μερικές φορές όσο καλά και να γνωρίζει μια επιχείρηση το καταναλωτικό κοινό της δεν μπορεί να προβλέψει την ανταπόκριση του σε μια καμπάνια. Για αυτό το λόγο, είναι ιδανικό να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου της διαφήμισης. Με τα banners, είναι εφικτή η δοκιμή μια καμπάνιας και η άμεση αλλαγή της αν δεν φέρει τα προσδοκητά αποτελέσματα εύκολα και χωρίς κόστος.
  10. Χαμηλά διαφημιστικά κόστη. Το display advertising απλά δεν είναι ακριβό; στο Internet με τους εκατομμύρια χρήστες μπορείς απλά να τους στοχεύσεις με λίγα ευρω…και αυτό επιτρέπει ακόμα και στις μικρού μεγέθους επιχειρήσεις να διαφημιστούν αποδοτικά.

Το display advertising συνιστά σίγουρα μια δυνατή στρατηγική που μπορεί να βελτιώσει την προσβασιμότητα στα προϊόντα και το brand μιας επιχείρησης. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσαρμοστεί η επιχείρηση στις απαιτήσεις της αγοράς και να μπορεί να υλοποιήσει μια πετυχημένη στρατηγική διαφήμισης.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: LinkedIn

(11 Αξιολογήσεις)