Οι βασικοί όροι του Web Marketing και η επεξήγησή τους
Γνώρισε και εσύ τους βασικούς όρους του Web Marketing και μάθε την ερμηνεία τους, για να μπορείς να συμμετέχεις σε κάθε συζήτηση που αφορά τα Websites. Όπως σε κάθε βιομηχανία, έτσι και στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, υπάρχουν συγκεκριμένες ορολογίες, ακρώνυμα και φρασεολογίες. Αν η προτεραιότητα της επιχείρησής σου είναι η αύξηση των προβολών της ιστοσελίδας της, έχεις ήδη εξοικειωθεί με τον σημαντικό όρο SEO (Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης).
Το ακρώνυμο SEO (Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης), αναφέρεται στις δραστηριότητες εντός και εκτός της ιστοσελίδας, που έχουν σχεδιαστεί για την βελτιστοποίηση των επιδόσεων ενός Portal στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης. Οι εργασίες του SEO, που πραγματοποιούνται εντός της ιστοσελίδας, περιλαμβάνουν την προσαρμογή του περιεχομένου με τρόπο προσιτό για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας στον τίτλο της σελίδας, στον τίτλο του κειμένου αλλά και στο περιεχόμενο της σελίδας, «λέξεις κλειδιά». Εκτός από την προσαρμογή της ιστοσελίδας, το SEO περιλαμβάνει και τις στρατηγικές που ενθαρρύνουν την δημιουργία backlinks που θα αναφερθούν πίσω προς την ιστοσελίδα, δηλαδή τα links μίας ιστοσελίδας που θα αναφερθούν σε άλλους διαδικτυακούς τόπους. Αν είσαι στην διαδικασία αναζήτησης και κατανόησης της «γλώσσας» του διαδικτυακού μάρκετινγκ, διάβασε παρακάτω την ερμηνεία των οχτώ δημοφιλέστερων όρων που θα σε βοηθήσουν να εξερευνήσεις καλύτερα το Digital Marketing (To Ψηφιακό Μάρκετινγκ).
- Χρέωση ανά κλικ (Pay Per Click, PPC)
Η διαφήμιση με χρέωση ανά κλικ (Pay Per Click, PPC) είναι η μέθοδος που περιλαμβάνει την τιμή προσφοράς που θα χρεωθεί ο διαφημιζόμενος, όταν ο χρήστης των μηχανών αναζήτησης επιλέξει (κάνει κλικ) στην διαφήμιση του. Μία από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες διαφήμισης, είναι το Google Adwords, που εμφανίζει την διαφημιστική χορηγία στην περιοχή της λίστας των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.
- Το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης ( Search Engine Marketing, SEM)
To Search Engine Marketing ή αλλιώς το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης, είναι μία σειρά από όρους και τεχνικές του διαδικτύου (συμπεριλαμβανομένων την βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης SEO και τη χρέωση ανά κλικ) που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση των προβολών μιας ιστοσελίδας . Οι εταιρείες, συνήθως χρησιμοποιούν αυτό τον όρο για να καλύψουν την ανταπόκριση των δραστηριοτήτων του διαδικτυακού μάρκετινγκ, στα έσοδα και στα κέρδη τους.
- Αναλογία κλικ/εμφανίσεων (CTR)
Η αναλογία των κλικ / εμφανίσεων ή αλλιώς ο όρος CTR (Click Through Rate), χρησιμοποιείται για την μέτρηση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης PPC (Pay Per Click). Η αναλογία των κλικ / εμφανίσεων (CTR) αναφέρεται στον αριθμό των επισκεπτών που επέλεξαν μία συγκεκριμένη διαφήμιση και βασίζεται στις εμφανίσεις και στην δυναμική των αναζητήσεων της. Επιπλέον, το CTR μπορεί να μετρήσει την αποτελεσματικότητα των στοιχείων του μάρκετινγκ που ακολουθούνται σε μία ιστοσελίδα.
- Προσφορά κόστους ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM)
Η προσφορά κόστους ανά χίλιες εμφανίσεις, είναι ένας τρόπος κοστολόγησης των διαφημίσεων μέσω διαδικτύου, διαφορετικός από την χρέωση ανά κλικ (PPC). Με το CPM το κόστος της διαφήμισης ορίζεται στις 1000 εμφανίσεις ή επισκέψεις ανεξαιρέτως πόσα κλικ (επιλογές) θα συγκεντρώσει.
- Κόστος Ανά Κλικ (Cost Per Click, CPC)
Ο όρος κόστος ανά κλικ (CPC) χρησιμοποιείται στις παρακάτω διαφορετικές περιπτώσεις : - Όσοι διαφημίζουν με χρέωση ανά κλικ χρησιμοποιούν τον όρο κόστος ανά κλικ (CPC) για να προσδιορίσουν το τελικό ποσό χρέωσης των κλικ, το οποίο λόγω παραγόντων διαφοροποιείται ελαφρός από το ποσό που είχαν αρχικά προσφέρει! - Οι ιστοσελίδες που υιοθετούν τα διαφημιστικά «πακέτα» χρέωσης ανά κλικ ως κανάλι εσόδων χρησιμοποιούν τον όρο κόστος ανά κλικ (CPC ) για να περιγράψουν την απόδοση των διαφημίσεων τους. Οι ιστοσελίδες που εμπεριέχουν τις δημοφιλείς διαφημίσεις AdSense δέχονται 40 εως 60 τις εκατό του κόστους ανά κλικ που χρεώνονται οι διαφημιστές για κάθε κλικ . Συναντώντας τα παραπάνω ακρώνυμα στα blogs που αναφέρονται στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, στην αρχή μπορεί να μπερδευτείς και να μην μπορείς πλήρως να τα κατανοήσεις. Με πρακτική και εργασιακή εμπειρία, θα καταφέρεις να αναπτύξεις το λεξιλόγιο και την φρασεολογία σου και θα μπορείς στη συνέχεια και εσύ από την πλευρά σου να συμμετέχεις σε συζητήσεις και εργασίες που αφορούν το διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: Entrepreneur