Πώς ψάχνουν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης
Το σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχει μια επιχείρηση κατά νου όταν καταστρώνει την SEO στρατηγική της είναι η κατανόηση του κοινού της. Από τη στιγμή που η κάθε επιχείρηση αντιληφθεί τι ψάχνει το κοινό της, τότε μπορεί να το προσεγγίσει αποτελεσματικά.
Κάθε επιχείρηση που σέβεται τους πελάτες της και θέλει να είναι κοντά τους κατασκευάζει τη σελίδα της στοχεύοντας τους χρήστες και όχι τις μηχανές αναζήτησης.
Υπάρχουν τρεις τύπου αναζητήσεων από τους χρήστες:
- «Πώς να κάνω…» : Οι χρήστες ψάχνουν πως μπορούν να κάνουν κάτι όπως π.χ. να αγοράσουν ένα αεροπορικό εισιτήριο ή να ακούσουν ένα τραγούδι
- «Θέλω να μάθω…» : Οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες που χρειάζονται όπως το όνομα ενός συγκροτήματος ή το καλύτερο εστιατόριο στην πόλη
- «Πήγαινε με στο…»: Οι χρήστες μέσω των μηχανών αναζήτησης θέλουν να οδηγηθούν σε άλλες ιστοσελίδες π.χ. στο Facebook.
Όταν οι χρήστες αφού έχουν αναζητήσει κάτι στις μηχανές αναζήτησης οδηγηθούν στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, θα μείνουν ικανοποιημένοι από τις απαντήσεις που θα βρουν στο site της; Αυτή είναι η πρωταρχική ερώτηση που οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να απαντήσουν δισεκατομμύρια φορές κάθε μέρα. Το βασικό καθήκον όμως των μηχανών αναζήτησης περιορίζεται στο να παρέχουν σχετικά με το ερώτημα αποτελέσματα στους χρήστες. Το αν οι χρήστες βρουν αυτό που ψάχνουν στην ιστοσελίδα που οδηγηθήκαν αποτελεί μέλημα της κάθε επιχείρησης.
Όλα λοιπόν ξεκινούν από μερικές λέξεις σε ένα μικρό κουτί…
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: Moz