Skip to the content

8 βήματα για τη δημιουργία αποδοτικών διαφημίσεων με banners

8 βήματα για τη δημιουργία αποδοτικών διαφημίσεων με banners

To online display advertising συνεχίζει να αυξάνεται με ταχύ ρυθμό. Έως το 2017, η Forrester Research προβλέπει ότι η online display διαφημιστική αγορά θα φτάσει τα 28 τρισεκατομμύρια δολάρια, με 17% μέση ετήσια αύξηση για τα επόμενα πέντε χρόνια. To online display advertising αυξάνεται επειδή λειτουργεί. Προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό μεγάλης κάλυψης και στόχευσης. Το display advertising προσφέρει εκτεταμένη κάλυψη επειδή επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν διαφημίσεις σε ένα στοχευμένο κοινό, όπου και αν αυτό σερφάρει στο Web. Και προσφέρει ακριβή στόχευση λόγω της διαθεσιμότητας δεδομένων για τους χρήστες του Διαδικτύου.

Παρακάτω υπάρχουν οκτώ βήματα για τη δημιουργία μιας αποδοτικής διαφημίσης με banner:

1. Προσδιορισμός  στόχου διαφήμισης και  κοινού – στόχου

Η online διαφήμιση είναι ένα ευέλικτο μέσο διαφήμισης και μπορεί να έχει αντίκτυπο και να είναι αποτελεσματική στοχεύοντας είτε πιθανούς πελάτες, είτε υπάρχοντες. Για παράδειγμα η ευελιξία της online διαφήμισης δίνει τη δυνατότητα να:

  • Γίνει γνωστό το brand μίας επιχείρησης / προϊόντος σε πιθανούς νέους πελάτες
  • Να αυξηθούν οι πωλήσεις προσφέροντες εκπτώσεις σε υπάρχοντες πελάτες
  • Να γίνουν και τα δύο

2. Δημιουργία διαφορετικών δημιουργικών (κείμενα, εικόνες) και call to actions ανάλογα με το κοινό στόχο

Άλλο banner πρέπει να δει ένας πιθανός νέος πελάτης που δεν γνωρίζει κάτι για τη μάρκα ή το προϊόν μας και άλλο ένας υπάρχοντας πελάτης που θέλουμε να τον προτρέψουμε σε επαναγορά.

3. Ανάπτυξη δημιουργικού που αποτελείται από μία εικόνα, ένα πολύ «δυνατό» τίτλο και  ένα σύντομο κείμενο

Οι πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις  είναι συνοπτικές με ξεκάθαρο μήνυμα και call to action. Χρησιμοποιούν μία ελκυστική εικόνα, ένα συναρπαστικό τίτλο και ένα πολύ σύντομα κείμενο - όσο λιγότερες λέξεις τόσο το καλύτερο - για να οδηγήσουν το κοινό στόχο σε μια συγκεκριμένη δράση, όπως η επίσκεψη μιας σελίδας, ή το να «κατεβάσουν» μία εφαρμογή ή να παραγγείλουν ένα προϊόν σε έκπτωση.

4. Χρήση εμπλουτισμένων μέσων (rich media)

Έρευνες δείχνουν ότι τα rich media - flash, βίντεο - προσελκύoυν περισσότερα μάτια από τα στατικά banners. Μια πρόσφατη μελέτη από την Adform για παράδειγμα,  έδειξε ότι οι χρήστες ήταν τρεις φορές πιο πιθανό να κάνουν κλικ στις διαφημίσεις με βίντεο από ότι στα παραδοσιακά banners.

5. Ενσωμάτωση των banner με άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ  εντάσσουν  τα banners στη γενικότερη στραγική μάρκετινγκ και τα συνδυάζουν π.χ. με έντυπη διαφήμιση. Φροντίζουν όμως να προσαρμόζουν το δημιουργικό του banner στις ανάγκες του online μάρκετινγκ και δεν «φτιάχνουν» απλά ένα banner βασισμένο στην έντυπη διαφήμιση.

6. Σαφής ορισμός κριτηρίων μέτρησης

Η επιλογή των κατάλληλων κριτηρίων μέτρησης είναι απαραίτητη για να διαπιστωθεί εάν η διαδικτυακή καμπάνια ήταν αποτελεσματική ή όχι. Η μέτρηση που σχετίζεται περισσότερο με την online διαφήμιση είναι το CTR, που μπορεί να παρέχει σε γενικές  γραμμές μια γενική ιδέα για το πόσο αποτελεσματική είναι μία διαφήμιση . Μπορούμε όμως εστιάσουμε  και σε άλλες μετρήσεις όπως το κόστος ανά «μετατροπή» πελάτη ή το κόστος ανά στόχο που θέσαμε (π.χ. «κατέβασμα» εφαρμογής).

7. Βελτιστοποίηση της καμπάνια σας με δοκιμή (testing) και επένδυση στην πιο αποτελεσματική διαφήμιση

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ συνιστούν την ανάπτυξη αρκετών δημιουργικών προσεγγίσεων και πολλών διαφορετικών προσφορών, έτσι ώστε να μπορεί να δοκιμαστούν όλες και να αποφασιστεί ποια είναι η πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης. Έτσι  βελτιστοποιούν  τη δημιουργική καμπάνια για μέγιστη απόδοση. Μια διαδικασία βελτιστοποίησης χρησιμοποιεί τη βασική δοκιμή A / B (A/B Testing) για να αποφασιστεί ποια από τα δύο δημιουργικά που τεστάρονται είναι πιο αποδοτικό, με βάση κάποια κριτήρια που θέτονται (π.χ. τεστάρονται δύο διαφορετικά κείμενα ή δύο διαφορετικές φωτογραφίες στα banners).

8. Χρήση  επαναστόχευσης (retargeting / remarketing)

Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης  επισκεφτεί μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος στο website μία επιχείρησης, η επαναστόχευση δίνει τη δυνατότητα ο συγκεκριμένος χρήστης να δει αργότερα καθώς θα σερφάρει στο internet, διαφήμιση για το συγκεκριμένο προϊόν που θα του προσφέρεται με έκπτωση γνωριμίας.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: LinkedIn

(19 Αξιολογήσεις)