Οι επενδύσεις στο online advertising το 2016 θα ξεπεράσουν της τηλεόρασης!
Η διαφήμιση στην Τηλεόραση εξακολουθεί να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα παρά την κρίση που υφίσταται η διεθνής οικονομία. Σύμφωνα με τους ειδικούς στα θέματα της αγοράς της διαφήμισης, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, οι πόροι της διαφήμισης της τηλεόρασης θα απορροφηθούν από τους πόρους των online ads. Mέχρι το 2016, το Forrester υποστηρίζει ότι οι διαφημιστές θα ξοδέψουν σχεδόν 77 δις online.
Σύμφωνα με τους μελετητές, στο χώρο της online διαφήμισης θα ισχύσουν τα εξής: Οι Mobile ads θα ξεπεράσουν τις social ads και το email marketing: Οι διαφημίσεις στο κινητό θα φτάσουν τα $8.2δις σε έσοδα μέσα στο 2016 καθώς οι διαφημιστές θέλουν να προσεγγίσουν τους πελάτες στα κινητά τους ή στα tablets και όχι ενώ αυτοί αναζητούν κάτι στους υπολογιστές τους.
Το μερίδιο της αγοράς των Search ads θα μικρύνει: Παρά το γεγονός ότι το οι search ads θα κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο των online ads, αυτό θα μειωθεί από 55% σε 44%, φτάνοντας τα $33δις.
Οι Display ads θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο: Οι Display ads προσφέρουν την δυνατότητα οπτικοποίησης του διαφημιστικού μηνύματος κάθε πελάτη και αυτό τις καθιστά πιο αποτελεσματικές από τις search ads. Έτσι, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους κάθε φορά που είναι online, πχ ενώ σερφάρουν στoυς λογαριασμούς τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και όχι μόνο όταν ψάχνουν κάτι στη Google.
Tα deals θα συρρικνωθούν: Σύμφωνα με τους μελετητές, οι καταναλωτές τείνουν να γίνουν τόσο εξοικειωμένοι με τις «online προσφορές» και εκπαιδευμένοι σε αυτές, που απλά πια δεν θα ανταποκρίνονται σε αυτές.
Τα Social media θα αναπτυχθούν σχετικά αργά: Μια ακόμη «απρόβλεπτη πρόβλεψη» είναι ότι η επένδυση σε διαφήμιση στα social media από τους marketers θα φτάσει στα $4.4δις, το οποίο αποτελεί το 7% της online διαφήμισης, μέχρι το 2016. Αυτό συμβαίνει καθώς τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter και άλλα social sites δεν προσφέρουν την δυνατότητα για πολλά formats διαφήμισης.
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: Forbes