Κάνε local SEO… γιατί μάλλον και οι πελάτες σου είναι local
Αν έχεις την δική σου επιχείρηση, επαγγελματικό website και δεν έχεις ασχοληθεί ακόμα με το τοπικό SEO (βελτιστοποίηση της απόδοσης του site σου στις μηχανές αναζήτησης), μην χάνεις άλλο χρόνο! Το τοπικό SEO (local SEO) σε φέρνει πιο κοντά σε νέους πελάτες. Συγκεκριμένα, το local SEO αυξάνει τις πιθανότητες να βρουν την επιχείρηση σου πελάτες που ψάχνουν στις μηχανές αναζητήσεις με βάση γεωγραφικά κριτήρια.
H λίστα με τις παραμέτρους που καθορίζουν το τοπικό SEO είναι χαοτικά μακροσκελής και μεταβάλλεται διαρκώς. Παρακάτω, θα καταγράψουμε τα 4 βασικά βήματα που πρέπει να εφαρμόσεις στο website της επιχείρησης σου προκειμένου να εξασφαλίσεις ένα καλό επίπεδο Local SEO. Αναλυτικά:
Προσβασιμότητα και περιεχόμενο
Το περιεχόμενο είναι το «α» και το «ω» για την βελτιστοποίηση του site σου ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να δημιουργήσεις μοναδικό περιεχόμενο για το site σου. Ποτέ μην χρησιμοποιήσεις έτοιμο κείμενο που θα βρεις στο διαδίκτυο. Δημιούργησε σελίδες στο site σου που περιγράφουν τα προϊόντα/υπηρεσίες σου και τις περιοχές που εξυπηρετεί η επιχείρηση σου.
Λέξεις κλειδιά και στόχευση
Επέλεξε λέξεις κλειδιά (keywords) τα οποία είναι σχετικά με την επιχείρηση σου και τα οποία αναζητούν οι πελάτες σου. Είναι πολύ σημαντικό οι μηχανές αναζήτησης να «βλέπουν» ότι το site σου έχει περιεχόμενο κοντινό με αυτό που ζητάνε οι χρήστες. Μην χρησιμοποιείς τεχνική ορολογία αλλά επικεντρώσου στον τρόπο που οι πελάτες σου αναζητούν το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις. Μια τέτοια βελτιστοποίηση θα αυξήσει την κίνηση στο site σου.
Links και αναφορές (citations)
Εξασφάλισε links από άλλα τοπικά sites συναφούς περιεχομένου προς το site σου. Επηρεάζει καταλυτικά το τοπικό SEO να έχεις links που οδηγούν στο site από websites που έχουν περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρηση σου από links από μεγάλα sites με καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Είναι επίσης σημαντικό να υπάρχουν «αναφορές» (citations) της επιχείρησης σου οπουδήποτε στο διαδίκτυο. «Αναφορά» (citation) είναι η πλήρης ή μερική αναφορά της επωνυμίας της επιχείρησης σου, της διεύθυνσης, του τηλεφώνου και του website σου. Δεν είναι απαραίτητο οι αναφορές να είναι σύνδεσμοι αρκεί να είναι παντού γραμμένες με την ίδιο τρόπο. Πιο συγκεκριμένα φρόντισε όλες οι αναφορές στην επιχείρησή σου να έχουν την ίδια επωνυμία διεύθυνση και τηλέφωνο .
Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης
Επέλεξε εκείνο το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που ταιριάζει στο πελατολόγιο σου π.χ. Google+, Facebook, Linkedin. Δημιούργησε μια κοινότητα όχι για να πουλάς τα προϊόντα/υπηρεσίες σου αλλά για να επικοινωνείς μαζί τους. Ειδικά η Google my business σελίδα της επιχείρησής σου είναι απαραίτητη καθώς εμφανίζεται σε τοπικές αναζητήσεις στην google επάνω στον χάρτη (local pack)
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: vrisko digital team