Skip to the content

Οι 2 μεγάλες αλλαγές των Google Adwords

Οι 2 μεγάλες αλλαγές των  Google Adwords
Οι 2 μεγάλες αλλαγές των Google Adwords

Η Google προχωρά με τις 2 μεγαλύτερες αλλαγές των τελευταίων ετών στα AdWords. Πρώτον, λανσάρει τις εκτεταμένες διαφημίσεις κειμένου καταργώντας τις διαφημίσεις  με τα μικρά κείμενα και κατά δεύτερον έχει ήδη μετακινήσει τις διαφημίσεις  που εμφανιζόταν στα δεξιά της σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, στην κορυφή και στο τέλος της σελίδας αυτής.

Συγκεκριμένα, αναφορικά με την μετακίνηση των θέσεων διαφήμισης, εμφανίζονται  μέχρι 4 πληρωμένες διαφημίσεις στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης και συνολικά 3 κάτω από αυτά. Η Google δήλωσε ότι αυτή η μετακίνηση εξυπηρετεί «υψηλές εμπορικές απαιτήσεις»  και σχεδιάστηκε με αυτό τον τρόπο προκειμένου να προσφέρουν πιο σχετικά αποτελέσματα στους χρήστες που κάνουν την αναζήτηση και  καλύτερη απόδοση στους διαφημιστές.  Αυτή η αλλαγή επηρεάζει σίγουρα και το κόστος της διαφήμισης στα AdWords αλλά και το SEO. Αναμένεται λοιπόν ότι το μέσο CPC   (cost per click) έχει αυξηθεί καθώς πια οι διαθέσιμες θέσεις διαφήμισης είναι λιγότερες και πως αυτή αλλαγή υποβαθμίζει την αξία του SEO καθώς τα αποτελέσματα πιέζονται μια θέση πιο κάτω κάνοντας έτσι το SEO ακόμα δυσκολότερο.

 

Στη συνέχεια, η δεύτερη μεγάλη αλλαγή, οι εκτεταμένες διαφημίσεις κειμένου, περιλαμβάνουν δυο τίτλους (headlines), με 30 χαρακτήρες ο καθένας και  με μια περιγραφή μέχρι 80 χαρακτήρες.  Η Google ανέφερε πως το έξτρα κείμενο έχει προστεθεί ειδικά για του χρήστες κινητών τηλεφώνων έτσι ώστε να τους παρέχει περισσότερη πληροφορία.

 

Δεν μένει λοιπόν παρά να διαπιστώσουμε τις πραγματικές επιπτώσεις των αλλαγών στα αποτελέσματα των AdWords διαφημίσεων.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

(5 Αξιολογήσεις)