Skip to the content

Google My Business: τι είναι και τι μπορεί να κάνει για την επιχείρησή σου

Google My Business: τι είναι και τι μπορεί να κάνει για την επιχειρησή σου

Τι είναι το Google My Business;

Το Google My Business είναι η πλατφόρμα της Google με καταχωρήσεις, κυρίως μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την προβολή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Όταν λοιπόν κάποιος ψάχνει για μια επιχείρηση στη Google, στοιχεία όπως ο αριθμός τηλεφώνου της επιχείρησης, η διεύθυνσή της, κριτικές πελατών κλπ που τραβήχτηκαν από τη σελίδα της My Business θα προβληθούν στα αποτελέσματα.

Επίσης, με βάση τις πληροφορίες που έχουν δηλωθεί στο My Business προφίλ μιας επιχείρησης, εμφανίζεται η φυσική τοποθεσία της στους χάρτες Google επιτρέποντας τους πελάτες να την εντοπίζουν πιο εύκολα.

Πώς δημιουργείται τo Google My Business προφίλ;

Στην ειδική πλατφόρμα, συμπληρώνονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία της επιχείρησης (προϊόν/ υπηρεσία, διεύθυνση, τηλέφωνο, φωτογραφία, ώρες λειτουργίας κ.τ.λ.) και ακολουθείται η διαδικασία πιστοποίησης της Google My Business καταχώρησης και της θέσης της επιχείρησης στο χάρτη (claim my business listing). Μία Google My Business καταχώρηση μπορεί να έχει έναν μόνο ιδιοκτήτη.

Η διαδικασία πιστοποίησης θα περιλαμβάνει την παραλαβή ταχυδρομικά μιας κάρτας στη διεύθυνση που έχει δηλωθεί ως έδρα της επιχείρησης, με έναν κωδικό επαλήθευσης. Μόλις παραληφθεί η κάρτα, θα πρέπει να εισαχθεί ο κωδικός στη Google My Business καταχώρηση.

Πώς θα προβάλλεται η επιχείρηση μου μέσω του Google My Business;

Οι πληροφορίες από τη σελίδα σου στο Google My Business θα εμφανίζονται όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση για την επιχείρησή σας ή για το είδος της επιχείρησης στη Google, σε τρία διαφορετικά σημεία:

  1. Google local pack: στην γνωστή λίστα αποτελεσμάτων, εμφανίζεται στο επάνω κεντρικό μέρος της σελίδας, μια λίστα με  3 Google My Business προφίλ, που βρίσκονται κοντά στην τοποθεσία που έψαξε ο χρήστης, με τη θέση τους στο χάρτη (Google Maps) και με κριτικές, αν υπάρχουν.




  2. Google My Business: στο δεξί επάνω μέρος της σελίδας και σε περίοπτη θέση, εμφανίζεται το Google My Business προφίλ σου όταν κάποιος αναζητήσει την επιχείρησή σου με το όνομά της.

3. Google maps: οι πληροφορίες του Google My Business εμφανίζονται επίσης όταν κάποιος πραγματοποιεί   αναζήτηση απευθείας στους χάρτες Google για την επιχείρησή σου ή τον τύπο της επιχείρησή σου.

Κριτήρια κατάταξης αποτελεσμάτων αναζήτησης:

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια που να υπάρχουν επίσημα από τη Google, τεστ που έχουν γίνει όμως δείχνουν πως επηρεάζουν την κατάταξη τα παρακάτω:

  • Σχετικότητα: Κατά πόσο η επιχείρηση σου ταιριάζει στην ερώτηση-αναζήτηση του χρήστη. Για αυτό πρέπει να συμπληρώνονται όλα τα στοιχεία της επιχείρησης σου λεπτομερώς και με προσοχή.

  • Απόσταση: Απλό όσο ακούγεται… Το κατά πόσο η επιχείρηση σου είναι γεωγραφικά κοντά με τον χρήστη ή ανάλογα τα κριτήρια που έχει θέσει.

  • Δημοτικότητα: το κατά πόσο γνωστή είναι η επιχείρηση σου στο internet. Η Google συλλέγει δεδομένα από όλο το διαδίκτυο ψάχνοντας μέσα από άρθρα, άλλα links, καταλόγους, κριτικές, Social Media κ.τ.λ.

Αν θέλεις και εσύ το δικό σου Google My Business, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.

(33 Αξιολογήσεις)