Βάλε γερά "θεμέλια" στο website της επιχείρησης σου
Όταν έρχεται η ώρα να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα μας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας εκτός από το περιεχόμενο, το υλικό, τις φωτογραφίες που θα χρησιμοποιήσουμε για να περιγράψουμε στους επισκέπτες μας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Προφανώς και τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά, όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα παραπάνω μπορούμε να τα αλλάζουμε συχνά και με βάση της ανάγκες της επιχείρησης,
Τι κάνουμε όμως με τα θεμέλια; Που θα στηρίξουμε όλες αυτές τις πληροφορίες και πως θα διασφαλίσουμε την αξιοπιστία, την ταχύτητα, την ασφάλεια της ιστοσελίδας μας; Τα δύο λοιπόν βασικά χαρακτηριστικά στα οποία θα πρέπει να επενδύσει μια επιχείρηση κατά την δημιουργία της ιστοσελίδας της είναι το συστημά διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και η η φιλοξενία της (hosting).
Συστημά διαχείρισης περιεχομένου (CMS)
Οι τεχνολογίες για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι αρκετές. Αυτή που όμως έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η χρήση συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου (Content Management Systems - CMS). Οι πιο διαδεδομένες πλατφόρμες CMS όπως Wordpress, Joomla, Drupal έχουν πλέον συντριπτικά πλειοψηφικό ποσοστό ιστοσελίδων σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι λόγοι είναι προφανείς:
- Ευκολία στην προσθήκη περιεχομένου από την ίδια την επιχείρηση χωρίς την ανάγκη προγραμματιστών
- Ταχύτητα στην κατασκευή καθώς υπάρχουν χιλιάδες έτοιμα templates (και ανα κατηγορία) για να χρησιμοποιηθεί άμεσα.
- Διαρκής αναβάθμιση και βελτίωση με βάση τις εξελίξεις στην τεχνολογία του διαδικτύου
- Ευκολία στην μεταφορά της σελίδας σε περιβάλλον φιλοξενίας
- Χαμηλό κόστος υλοποίησης και συντήρησης
- Αυξημένο επίπεδο ασφάλειας από κακόβουλες ενέργειες
- Ευκολία στην αναβάθμιση και προσθήκη επιπλέον δυνατοτήτων (plug in)
Έτσι με την χρήση μιας πλατφόρμας CMS σταματάει η εξάρτηση σε κάποιον που έφτιαξε μια ιστοσελίδα με την χρήση προγραμματισμού και κανένας άλλος δεν μπορεί να επέμβει για αλλαγές.
Φιλοξενία website (hosting)
Η δεύτερη σημαντική απόφαση μετά την επιλογή CMS είναι η φιλοξενία της ιστοσελίδας. Εδώ υπάρχουν όλες οι λύσεις, από δωρεάν μέχρι πανάκριβες υποδομές. Τι πρέπει να προσέξει όμως μια επιχείρηση στην επιλογή της υπηρεσίας φιλοξενίας;
- Υπηρεσία backup και antispam για πλήρη προστασία της ιστοσελίδας από κακόβουλες πράξεις και λογισμικό που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο.
- Υψηλές ταχύτητες στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών για ευκολία στην πλοήγηση
- Αξιόπιστη εταιρεία που δεν ελέγχει τα server της για spam ενέργειες
- Δυνατότητα χρήσης CDN (Content Delivery Νetwork) για μεγαλύτερες ταχύτητες στην ιστοσελίδα
- Δυνατότητα εύκολης διαχείρισης πιστοποιητικών ασφαλείας (SSL)
- Άμεση και ασφαλή πρόσβαση στο διαχειριστικό της ιστοσελίδας (cpanel)
Το κόστος της φιλοξενίας δεν θα πρέπει να το βλέπουμε σαν έξοδο αλλά σαν επένδυση καθώς εκεί έχουμε στηρίξει την διαδικτυακή μας παρουσία, την διαδικτυακή μας επιχείρηση, και η επιλογή μιας φτηνής λύσης είναι πολύ πιθανόν να αποδειχτεί πανάκριβη μεσοπρόθεσμα.
Πριν ξεκινήσετε λοιπόν την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, ζητήστε αναλυτικά τις προδιαγραφές και τις τεχνικές λεπτομέρειες τόσο για την πλατφόρμα κατασκευής όσο και για την υπηρεσία φιλοξενίας. Επιλέξτε με βάση την ασφάλεια της επιχείρησής σας και μην αφήσετε την διαδικτυακή σας επιχείρηση στην τύχη της.
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: vrisko digital team