Νέες τάσεις για το Web Design
Τι νέο υπάρχει στο χώρο του web design για το 2017; Δες παρακάτω τις νέες τάσεις που ίσως θα ήθελες να ακολουθήσεις και στο δικό σου website.
1. Το περιεχόμενο (περισσότερο από ποτέ) θα είναι ο βασιλιάς
Όλοι μας επισκεπτόμαστε ιστοσελίδες για το περιεχόμενό τους, δηλαδή τα κείμενα και περισσότερο τελευταία τα βίντεο. Οι ειδικοί σχεδιασμού ιστοσελίδων βέβαια άργησαν να συνειδητοποιήσουν αυτή την απλή πραγματικότητα.
Το 2017 φαίνεται πως αυτό αλλάζει, το περιεχόμενο αρχίζει να είναι πραγματικά ο βασιλιάς! Το εξαιρετικό design είναι το κερασάκι στην τούρτα - ωραίο να το έχουμε αλλά όχι απαραίτητο όταν ο πρωταρχικός σκοπός της ιστοσελίδας είναι να κοινοποιεί πληροφορίες.
2. Μεγάλοι bold τίτλοι και γραμματοσειρές
Ένας τρόπος που οι σχεδιαστές προσπάθησαν να προσθέσουν δημιουργικότητα στην «το περιεχόμενο πρώτα» προσέγγιση, είναι να κάνουν το περιεχόμενο να ξεχωρίζει περισσότερο. Αυτό έχει οδηγήσει σε μεγάλες, bold επικεφαλίδες.
Υπάρχει επίσης και η τάση να κάνουν όλο το κείμενο μεγαλύτερο, γεγονός που καθιστά ευκολότερο να το διαβάσει κανείς.
3. Περισσότερες επιχειρήσεις θα υιοθετήσουν μια «πρώτα το κινητό» προσέγγιση
Τα κινητά τηλέφωνα έχουν πλέον ξεπεράσει τους υπολογιστές desktop ως ο πιο δημοφιλής τρόπος για να έχουμε πρόσβαση στο διαδίκτυο. Έτσι, είναι λογικό κατά το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας να σκεφτεί κανείς προσεκτικά το πώς θα φαίνεται και σε ένα τηλέφωνο. Και αυτό δεν πρέπει να είναι δευτερεύουσα σκέψη.
4. Το Responsive design θα συνεχίσει να αυξάνεται
Το responsive design είναι μια προσέγγιση για τη δημιουργία ιστοσελίδων όπου χρησιμοποιώντας ευέλικτους χώρους περιεχομένου, η ιστοσελίδα προσαρμόζει το περιεχόμενό της αυτόματα για να εμφανιστεί σε διαφόρων μεγεθών συσκευές (υπολογιστής, tablet, τηλέφωνο).
5. Περισσότερες αυθεντικές φωτογραφίες και μείωση των στοκ εικόνων
Μια μεγάλη πρόκληση για μια επιχείρηση σήμερα είναι να διαφοροποιηθεί από όλες τις άλλες. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με τη χρήση στην ιστοσελίδα της, στοκ εικόνων, που μπορεί να υπάρχουν ίδιες και σε πολλές άλλες ιστοσελίδες.
Έτσι, οι σχεδιαστές πλέον σκέφτονται πιο προσεκτικά τις εικόνες που χρησιμοποιούν. Θα ενθαρρύνουν τις επιχειρήσεις να προσλάβουν επαγγελματίες φωτογράφους για να βγάλουν φωτογραφίες, οι οποίες είναι πιο αντιπροσωπευτικές για το ποιες πραγματικά είναι οι επιχειρήσεις και τι κάνουν. Κοστίζει λίγο περισσότερο, αλλά αξίζει τον κόπο για την αυθεντικότητα.
6. Το βίντεο γίνεται βασιλιάς
Στην αρχή αυτού του άρθρου είπαμε πως το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Η αυξανόμενη τάση το 2017 είναι ότι το περιεχόμενο πρέπει να παρουσιάζεται μέσω βίντεο. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι 'αυτό, οι άνθρωποι το βρίσκουν ευκολότερο να παρακολουθούν ένα βίντεο από το να διαβάσουν μια σελίδα του κειμένου. Αυτός είναι ο λόγος που η χρήση του YouTube έχει εκτοξευθεί και συνεχίζει να αυξάνεται.
Η πρόκληση με το βίντεο βέβαια είναι να υλοποιηθεί σωστά. Ακριβώς όπως είναι άσκοπο να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα με θαμπό γραπτό κείμενο, είναι εξίσου παράλογο να δημιουργηθεί ένα ερασιτεχνικό βίντεο.
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: LinkedIn