Skip to the content

Σε ποιον εμπιστεύεσαι τα κλειδιά της διαδικτυακής σου προβολής;

Σε ποιόν εμπιστεύεσαι τα κλειδιά της διαδικτυακής σου προβολής

Πολλές μικρές επιχειρήσεις δηλώνουν απογοητευμένες από την προσπάθειά τους να αξιοποιήσουν τις ολοένα αυξανόμενες δυνατότητες των ψηφιακών προϊόντων και του Internet. Η απογοήτευση αυτή δεν έρχεται από την δυνατότητα της διαδικτυακής διαφήμισης να καλύψει τις ανάγκες τους ή να φέρει αποτέλεσμα, αλλά από δήθεν επαγγελματίες που έπεσαν στον δρόμο τους προς την προσπάθειά τους αυτή.

Η αγορά των ψηφιακών (digital) προϊόντων δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει το παραμικρό επαγγελματικό standard. Ζει και βασιλεύει το «ότι δηλώσεις είσαι». Ξαφνικά έχουμε γεμίσει με αστραφτερούς τίτλους όπως “Digital Strategist”, “Digital Guru”, “Head of...” Digital “CEO”. Έτσι, στις 2 βασικές διαφημιστικές πλατφόρμες Google & Facebook, γίνεσαι “Expert..”, “Qualified..” και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, στη μεν πρώτη με ένα online test μερικών ωρών μετά από ένα περίπου διήμερο σεμινάριο, στο δε Facebook απλά και μόνο επειδή έχεις ένα λογαριασμό και έμαθες να κάνεις promoted post…

Τελικά σε ποιόν θα πρέπει να εμπιστευτείς τα κλειδιά της διαφημιστικής σου προβολής;

Ας δούμε μερικά hints που πρέπει να προσέξει μια επιχείρηση στην επιλογή του Digital συνεργάτη της:

  • Επέλεξε συνεργάτες που έχουν νομική υπόσταση και τιμολογούν νόμιμα τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
  • Προσοχή! Η μη χρέωση ΦΠΑ από τις διαφημιστικές πλατφόρμες (Google Facebook etc) ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν πρέπει να καταβάλετε ΦΠΑ. Οι επαγγελματίες συνεργάτες σου θα σε συμβουλέψουν σωστά!
  • Επέλεξε εταιρείες με μεγάλο αριθμό πιστοποιημένων στελεχών, καθώς και έλεγξε την πιστοποίηση των ίδιων των εταιρειών που σου προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες προβολής!
  • Ζήτα πάντα συμβάσεις που αναγράφουν τους όρους της παροχής των υπηρεσιών τους.
  • Ζήτα πάντα πρόσβαση στα στοιχεία του διαφημιστικού σου λογαριασμού. Οι σοβαρές εταιρείες δεν φοβούνται την διαφάνεια. Το αντίθετο μάλιστα, την επιδιώκουν.
  • Έλεγχε πως οτιδήποτε δημιουργείται για λογαριασμό σου είναι στο όνομά σου και έχεις πρόσβαση (Domain Names, Facebook Pages, Google My Business etc).
  • Μην σε τυφλώνουν οι υπερφίαλοι τίτλοι! Ζήτησε portfolio και δείγματα πελατείας και αξιολογήστε τα.
  • Να ξέρεις ότι οι επαγγελματίες πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους , για αυτό άλλωστε και μπορούν να διασφαλίσουν την βιωσιμότητά τους και να είναι για εσένα και αύριο εκεί. Εάν ψάχνεις το φτηνό, ετοιμάσου να το πληρώσεις αρκετά ακριβά υποθηκεύοντας το μέλλον της επιχείρησής σου.

Οι δυνατότητες να προωθήσεις την επιχείρησή σου με την χρήση ψηφιακών προϊόντων αποτελούν πραγματικά μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις στα πλαίσια της προσπάθειάς τους να επιβιώσουν.

Η προτροπή μας είναι απλή: Δες την ψηφιακή σου προβολή όχι σαν κόστος, αλλά σαν μια μεσοπρόθεσμη επένδυση για την επιχείρηση σου που απαιτεί συνεργάτες έμπειρους και ικανούς να καταλάβουν τις ανάγκες σου και να φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα!


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

(7 Αξιολογήσεις)