Skip to the content

Διαφημίσου στο κοινό που θέλεις στο facebook και πέτυχε καλύτερα αποτελέσματα

Διαφημίσου στο κοινό που θέλεις στο facebook και πέτυχε καλύτερα αποτελέσματα
Διαφημίσου στο κοινό που θέλεις στο facebook και πέτυχε καλύτερα αποτελέσματα

Η διαφήμιση στο Facebook αποτελεί σημείο-κλειδί ώστε να ξεπεράσεις τα σύνορα της περιοχής στην οποία δραστηριοποιείσαι και να προσεγγίσεις νέους υποψήφιους πελάτες για την επιχείρησή σου.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα πρέπει να σκεφτείς πριν ξεκινήσεις, είναι: «Σε ποιον θα πρέπει να στοχεύσω;». Η συγκεκριμένη ερώτηση είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς η πλατφόρμα του Facebook έχει 6.330.000 χρήστες μόνο στην Ελλάδα! Πρέπει λοιπόν να σχεδιάσεις τη διαφήμισή σου με τέτοιο τρόπο, ώστε να προβληθείς στο κοινό που επιθυμείς.

Τα καλά νέα είναι ότι το Facebook έχει φροντίσει να χωρίσει σε κατηγορίες τους χρήστες του. Εμείς λοιπόν συγκεντρώσαμε τις βασικές κατηγορίες στόχευσης που μπορείς να αξιοποιήσεις ως διαφημιζόμενος, αλλά και μερικά χρήσιμα tips που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις τη διαφήμισή σου! 

 

Βασικές Κατηγορίες Στόχευσης 

  1. Ενδιαφέροντα 

Οι επιλογές είναι αμέτρητες! Η κατηγοριοποίηση του κοινού βασίζεται σε πληθώρα ενδιαφερόντων, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους και είτε να επεκτείνουν το κοινό-στόχος, είτε να το περιορίσουν (π.χ. χρήστες που τους αρέσει το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ κ.α.) 

  1. Δημογραφικά 

Χάρη στη συγκεκριμένη επιλογή, ο διαφημιζόμενος μπορεί να στοχεύσει ένα χρήστη με βάση κριτήρια όπως η οικογενειακή κατάσταση, το επάγγελμα, το επίπεδο σπουδών, την ημερομηνία γενεθλίων κλπ. 

  1. Συμπεριφορές 

Εδώ η στόχευση του κοινού γίνεται με βάση συμπεριφορές όπως η συσκευή που χρησιμοποιούν, αν είναι «φανατικοί» καταναλωτές, αν κάνουν σχέδια για το μέλλον κ.α. 

Σε όλα τα παραπάνω κοινά, μπορεί να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματική στόχευση επιλέγοντας τοποθεσία, ηλικία, φύλο ή/και γλώσσα. Με αυτόν τον τρόπο, ο διαφημιζόμενος σκιαγραφεί λεπτομερώς το χρήστη στον οποίο θα ήθελε να προβληθεί, ώστε οι διαφημίσεις του να είναι ελκυστικές και να αποδίδουν καλύτερα. 

 

PRO TIPS

  1. Custom Audience 

Custom Audience είναι η δημιουργία ενός κοινού το οποίο έχει προβεί σε μία συγκεκριμένη ενέργεια, όπως να έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας, να έχει αλληλεπιδράσει με μια διαφήμιση μας, ή να έχει παρακολουθήσει ένα video. Για την επιτυχημένη δημιουργία του, είναι απαραίτητη η προσθήκη Pixel στο website. 

  1. Lookalike Audience 

Lookalike Audience είναι η δυνατότητα καθορισμού ενός παρόμοιου κοινού, με βάση το Custom Audience που έχουμε δημιουργήσει. Ο αλγόριθμος του Facebook προσπαθεί να βρει χρήστες με παρόμοια χαρακτηριστικά και να τους ομαδοποιήσει. Ως αποτέλεσμα, μπορούμε να επεκτείνουμε τη λίστα των πιθανών μας πελατών και να προσεγγίσουμε νέους χρήστες με παρόμοια χαρακτηριστικά. 

 

Συμπέρασμα

Όλες οι παραπάνω επιλογές, Basic ή Pro, αποτελούν τη βάση για κάθε μικρομεσαία επιχείρηση που επιθυμεί να προσεγγίσει νέους πελάτες. Η ομάδα των digital experts του vrisko, γνωρίζει και αξιοποιεί τις δυνατότητες που δίνει το Facebook για να διαφημίσει την επιχείρησή σου με τον καλύτερο τρόπο. 

Αν θέλεις να διαφημιστείς αποτελεσματικά, επικοινώνησε με έναν σύμβουλο του vrisko.

Διαφημίσου στο Facebook

(1 Αξιολογήσεις)