Skip to the content

Πώς θα ενισχύσεις την επιχείρησή σου στην COVID-19 εποχή!

Πώς θα ενισχύσεις την επιχείρησή σου στην COVID-19 εποχή!
Πώς θα ενισχύσεις την επιχείρησή σου στην COVID-19 εποχή!

Σε καιρό πανδημίας, προτεραιότητα αποτελεί ασφαλώς η υγεία μας και η υγεία των συνανθρώπων μας.

Το αμέσως επόμενο μέλημα, είναι η επιβίωση και η ενίσχυση της επιχείρησής μας, ώστε να βγει όχι μόνο μη ζημιωμένη αλλά και κερδισμένη από τις νέες τάσεις της αγοράς. Σε μια χρονιά όπου ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού έχει στραφεί στις online αγορές, η τρέχουσα κρίση μπορεί να λειτουργήσει και ως ευκαιρία. Αρκεί να διαθέτουμε προσαρμοστικότητα στην αλλαγή!

covid-19

Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν για την επιχείρησή σου, ώστε όχι απλά να επιβιώσει, αλλά και να βγει πιο δυνατή από την COVID-19 εποχή;

Το παρόν άρθρο συγκεντρώνει 6 απλούς τρόπους ενίσχυσης, που μάλιστα δεν απαιτούν πολλά χρήματα για να υλοποιηθούν. Κάποιους από αυτούς ενδεχομένως τους γνωρίζεις ήδη - και κάποιοι άλλοι ίσως σου ανοίξουν ένα νέο πεδίο σκέψης και δράσης:

 

  1. Επικοινώνησε με τους πελάτες σου

Η σωστή ενημέρωση είναι προϋπόθεση για τη σχέση εμπιστοσύνης που θέλεις να διατηρήσεις με το κοινό σου! Επεξεργάσου του Εταιρικό Προφίλ σου στη Google εάν έχει τροποποιηθεί το ωράριο λειτουργείας, ανάρτησε στα social media τις ειδικές προσφορές ή τις ενημερώσεις του αποθέματός σου και όρισε μια αυτοματοποιημένη απάντηση μέσω e-mail, σε περίπτωση που δέχεσαι συχνά την ίδια ερώτηση.

  1. Στήριξε για να σε στηρίξουν

Μέσα σ΄ αυτή τη δύσκολη συνθήκη, είναι πολύ σημαντικό να ενισχύσεις τις μικρές επιχειρήσεις, που έρχονται αντιμέτωπες ακόμα και με την πιθανότητα του αφανισμού. Αυτό μπορεί να γίνει τόσο με αγορές, όσο και με αλληλεπίδραση στα social media. Για παράδειγμα, μπορείς να κάνεις like σε ένα post του ανθοπωλείου που βρίσκεται κοντά στο δικό σου κατάστημα, follow στη σελίδα του συνοικιακού φούρνου από τον οποίο ψωνίζεις, ή κοινοποίηση κάποιας δημοσίευσης της συνεργάτιδας εταιρίας σου. Η κοινωνικότητά σου πιθανότατα θα έχει ανταπόδοση, με αντίστοιχη στήριξη προς το δικό σου κατάστημα, τη δική σου επιχείρηση!

  1. Φτιάξε e-shop

Όπως αναφέραμε και πριν, ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών έχεις στραφεί πλέον στις online αγορές. Με ένα δικό σου e-shop, μπορείς να εξυπηρετείς άμεσα και με ασφάλεια (χωρίς φυσική επαφή) τους πελάτες σου και να ξεπεράσεις τα στενά όρια της περιοχής σου, σημειώνοντας πωλήσεις 24 ώρες το 24ωρο και 7 μέρες την εβδομάδα! Κάτι εξίσου σημαντικό, είναι ότι το e-shop σου επιτρέπει να μειώσεις σημαντικά τα λειτουργικά σου κόστη, επιτρέποντάς σου να αντιμετωπίσεις τη δύσκολη τρέχουσα συγκυρία χωρίς σημαντικές απώλειες.

e-shop

  1. Προτίμησε την προσωποποιημένη διαφήμιση

Οι μεγάλες εταιρίες μπορούν να επενδύσουν σε μεγάλες καμπάνιες, όμως για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι σίγουρα δυσκολότερο. Όπως και να ‘χει, προτεραιότητά σου στην COVID-19 εποχή θα πρέπει να είναι η προσέλκυση ενός κοινού που ενδιαφέρεται για σένα, με εύκολα και οικονομικά μέσα. Η λύση σε αυτή την ανάγκη, έρχεται από τις προσωποποιημένες διαφημίσεις: Οι επιλογές στόχευσης που σου δίνει το Facebook, δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για την αποδοτικότητα της διαφήμισής σου – αρκεί να τις αναθέσεις σε έναν digital expert, με γνώση και εμπειρία του αντικειμένου. 

  1. Τροποποίησε τις τρέχουσες διαφημίσεις σου

Δεδομένου ότι το απόθεμα ενός προϊόντος που διαθέτεις στην αγορά μπορεί να τελειώσει, είναι πιθανό κάποιες από τις διαφημίσεις σου να χρειάζονται τροποποίηση, ώστε να μην καταναλώνεις άδικα το budget σου. Επίσης, αν η επιχείρησή σου βασίζεται σε πελάτες από χώρες που έχουν επηρεαστεί σημαντικά από τον ιό, εξέτασε το ενδεχόμενο να διαθέσεις τον προϋπολογισμό των διαφημίσεών σου σε άλλες τοποθεσίες.

digital diafimisi

  1. Γίνε πιο ευέλικτος/η

Το λεγόμενο “agility”, η ευελιξία, είναι ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο που απαιτείται να έχει κανείς σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα. Εταιρίες που «αγκάλιασαν» την εξ’ αποστάσεως εργασία, ακολούθησαν ψηφιακές οδούς επικοινωνίας μεταξύ εργαζομένων και πελατών και επένδυσαν σε μια ισχυρότερη online παρουσία, ήδη βγαίνουν κερδισμένες.

 

Συμπέρασμα

Σε καιρούς έντονης κρίσης, σε εποχές αβεβαιότητας, η επιβίωση και η επιτυχία δεν είναι ποτέ θέμα τύχης. Με σωστές στρατηγικές κινήσεις και προσαρμοστικότητα, μπορείς να θέσεις τα θεμέλια για την ευημερία της επιχείρησής σου στην COVID-19 εποχή!

Η έμπειρη ομάδα του vrisko είναι σε θέση να αναζητήσει και να υλοποιήσει τις καλύτερες λύσεις με βάση τις ανάγκες σου, εξασφαλίζοντάς σου μια δυναμική παρουσία στη νέα e-ποχή.

Κάνε το πρώτο βήμα και επικοινώνησε στο 18333, ή συμπλήρωσε τη φόρμα.

Αίτηση Προβολής

(3 Αξιολογήσεις)