Skip to the content

Black Friday: 7+1 τρόποι για να προετοιμάσεις σωστά την επιχείρησή σου!

Black Friday
Black Friday

Η φετινή Black Friday πέφτει στις 27 Νοεμβρίου και οι επιχειρηματίες έχουν ήδη αρχίσει να σκέφτονται τις special προσφορές μιας special ημέρας!

Black Friday

Ασφαλώς, η φετινή χρονιά έχει τις ιδιαιτερότητές της. Άραγε θα υπάρξει δισταγμός από πλευράς καταναλωτών στο να προβούν σε αγορές μέσα σε αυτό το δύσκολο οικονομικό κλίμα; Ή μήπως οι αγορές θα λειτουργήσουν ως ψυχολογική εκτόνωση, σε μια περίοδο όπου η νυχτερινή διασκέδαση, τα ταξίδια και οι άλλες πηγές αναψυχής έχουν περιοριστεί αναγκαστικά λόγω συνθηκών;

Το σίγουρο είναι ότι οι online αγορές θα έχουν την τιμητική τους! Τόσο για την Black Friday, όσο και για τις υπόλοιπες special ημέρες. Σύμφωνα με σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, το 67%, δηλαδή τα 2/3 των καταναλωτών, σκοπεύουν φέτος να κάνουν τις εορταστικές αγορές τους online λόγω της πανδημίας (πηγή: Livepersons Holiday Shopping 2020).

Τι μπορείς να κάνεις όμως εσύ ως επιχειρηματίας, ώστε να εκμεταλλευτείς τη Black Friday στο έπακρο; Ακολουθούν 7+1 προτάσεις τις οποίες μπορείς να ακολουθήσεις!

  1. Διευκόλυνε την επικοινωνία με τους πελάτες σου

Ένας από τους λόγους που πολλοί καταναλωτές επιμένουν να προτιμούν τις φυσικές από τις online αγορές, είναι το γεγονός ότι μέσω αυτών μπορούν να κάνουν ερωτήσεις στον πωλητή για το προϊόν ή την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει, εξηγώντας τι ακριβώς ψάχνουν. Με ένα online chat στο e-shop σου μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας με τους πιθανούς πελάτες σου. Σε περίπτωση που το απόθεμα του προϊόντος στο οποίο θα έχεις έκπτωση εξαντληθεί, καλό θα είναι να ενημερώσεις το κοινό σου με ένα σχετικό post. Ακόμη, μια αυτοματοποιημένη απάντηση μέσω e-mail για τις Black Friday προσφορές που θα «τρέξουν» στο κατάστημά σου, θα σε απαλλάξει από το να ξοδεύεις πολύτιμο χρόνο απαντώντας στον κάθε ενδιαφερόμενο ξεχωριστά. 

  1. Φτιάξε σύντομα videos!

Η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμά να δει ένα βίντεο για ένα προϊόν, παρά να διαβάσει κάτι για αυτό! Πρόκειται για ένα χρήσιμο εργαλείο, που επιτρέπει στον υποψήφιο πελάτη να καταλάβει καλύτερα τι πρόκειται να αγοράσει, μειώνοντας έτσι και τις πιθανότητες της επιστροφής. Φυσικά, δεν χρειάζεται να προσλάβεις σκηνοθέτη… Βάλε φαντασία και εμπιστεύσου το ένστικτό σου, δημιουργώντας το δικό σου βίντεο μέσα από μια online πλατφόρμα όπως το Biteable (στην αρχή είναι δωρεάν!). 

  1. Επικεντρώσου στα social media!

ΟΚ, δε λέμε κάτι που δε γνωρίζεις ήδη. Αυτό που μπορεί να μην ξέρεις όμως, είναι ότι το Facebook παρέχει μια σειρά από επιλογές στόχευσης, που δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για την αποδοτικότητα της διαφήμισής σου! Φρόντισε απλά να αναθέσεις την Black Friday καμπάνια σου σε έναν digital expert, με γνώση και εμπειρία του αντικειμένου.

Επικεντρώσου στα social media!

 

  1. Ένωσε δυνάμεις με άλλες μικρές επιχειρήσεις

Για παράδειγμα, αν το κατάστημά σου διαθέτει ανοιχτήρια κρασιών, μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία με γνωστές ετικέτες, ώστε να προσφέρεις δώρο στους καταναλωτές σου μια φιάλη με κάθε αγορά που ξεπερνάει τα 20€. Τα tags στα social media, καθώς και η κοινωνικότητα γενικότερα, έχει θετική επίπτωση στη γνωστοποίηση του brand σου και τις πωλήσεις σου.

  1. Δώσε προτεραιότητα στα stock προϊόντα σου

Σίγουρα θα υπάρχουν στην αποθήκη σου προϊόντα τα οποία θέλεις να …ξεφορτωθείς. Εστίασε λοιπόν σε αυτά τις προσφορές σου, ώστε να κάνεις χώρο για τα επόμενα.

  1. Φτιάξε ένα landing page

Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις στη σελίδα σου ένα landing page ειδικά για τη Black Friday. Μια σελίδα στην οποία θα οδηγούν όλες οι προσφορές σου για τη συγκεκριμένη ημέρα. Εκεί, μπορείς να εξηγήσεις στο κοινό σου αναλυτικά το όφελος που θα έχει από κάθε αγορά, καθώς και να συγκεντρώσεις όλα προϊόντα στα οποία έχεις προσφορά.

  1. Μέτρησε την απόδοση των ενεργειών σου

Το τι απόδοση έχει μια online ενέργειά σου, αποτυπώνεται σε δείκτες απόδοσης που ονομάζονται KPIs. Για παράδειγμα, ένας δείκτης είναι το Ποσοστό Μετατρεψιμότητας Επισκεπτών σε Πελάτες (Conversion Rate). Με τη βοήθεια ενός digital expert, μπορείς να αξιολογήσεις τα KPIs σου ώστε να καταλήξεις στα σωστά συμπεράσματα.

  1. Κάνε τη διαφορά!

Δε θέλουμε να σε αποθαρρύνουμε, αλλά το να ορίσεις 10% έκπτωση σε ένα προϊόν για μία μέρα, πολύ δύσκολα θα δημιουργήσει κάποια κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων. Η Black Friday απαιτεί μεγάλες, εντυπωσιακές προσφορές, που θα τραβήξουν την προσοχή του κοινού και θα κάνουν ντόρο. Πολύ σημαντικό επίσης είναι να βρεις ένα concept, μια ιδέα που θα σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό.

Ό,τι κι αν επιλέξεις, με στρατηγική και μεθοδευμένες κινήσεις οι προσφορές σου θα πιάσουν τόπο, δημιουργώντας σημαντικό όφελος στην επιχείρησή σου.

Εάν επιθυμείς να αναθέσεις σε μια έμπειρη ομάδα την οργάνωση της Black Friday καμπάνιας σου, επικοινώνησε τώρα με έναν digital expert του vrisko!

Κάνε το πρώτο βήμα και επικοινώνησε στο 18333, ή συμπλήρωσε τη φόρμα.

 

Αίτηση Προβολής

(2 Αξιολογήσεις)