Skip to the content

Black Friday Vs. Cyber Monday: Ποια μέρα να επιλέξεις για τις προσφορές σου!

Black Friday Vs. Cyber Monday: Ποια μέρα να επιλέξεις για τις προσφορές σου!
Black Friday Vs. Cyber Monday: Ποια μέρα να επιλέξεις για τις προσφορές σου!

Αν βάλεις 10 ανθρώπους να σου πουν αν αγαπάνε περισσότερο τη Δευτέρα ή την Παρασκευή, οι 9 από αυτούς όχι μόνο θα διαλέξουν τη μέρα που οδηγεί στο Σαββατοκύριακο, αλλά θα σε κοιτάξουν και με απορία!

Όταν όμως μιλάμε για Black Friday και Cyber Monday, τα πράγματα γίνονται λιγάκι πιο σύνθετα. Γιατί η κάθε μία από τις εν λόγω εμπορικές ημέρες έχει τους δικούς της «υποστηρικτές». Έτσι, πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται ποια είναι η κατάλληλη για να τοποθετήσουν τις εκπτώσεις, τις προσφορές και τα hot deals τους.

Υπάρχει λοιπόν διαφορά ανάμεσα στις δύο μέρες; Και αν ναι, πώς θα αποφασίσεις σε ποια από τις δύο θα τοποθετήσεις τις προσφορές σου; 

Black Friday Vs. Cyber Monday: Ποια μέρα να επιλέξεις για τις προσφορές σου!

Black Friday

Κάθε χρόνο, το μεγάλο «χαρτί» της Black Friday, που φέτος πέφτει στις 27/11, δεν είναι άλλο από τις ηλεκτρονικές συσκευές. Τηλεοράσεις, Playstations, laptops, tablets, κινητά και πολλά ακόμα προϊόντα που σχετίζονται με την τεχνολογία, γνωρίζουν εντυπωσιακές εκπτώσεις, με τους καταναλωτές να επωφελούνται των προσφορών.

Την τιμητική τους έχουν επίσης οι οικιακές συσκευές. Χιλιάδες θα είναι και φέτος οι Έλληνες καταναλωτές που θα επιλέξουν τη συγκεκριμένη ημέρα για να αγοράσουν καφετιέρες, μίξερ, τοστιέρες κλπ. Το ίδιο ισχύει και για μαγειρικά & κουζινικά σκεύη όπως τηγάνια, κατσαρόλες, πιάτα, σερβίτσια κλπ.

Ασφαλώς, το παιχνίδι φέτος θα παιχτεί αποκλειστικά online. H μη δυνατότητα αγοράς από φυσικά καταστήματα λόγω lockdown, αναμένεται να οδηγήσει σε κατακόρυφη αύξηση των online αγορών.

Δες εδώ κάποιες κινήσεις που μπορείς να κάνεις εν όψει Black Friday.

Black Friday Vs. Cyber Monday: Ποια μέρα να επιλέξεις για τις προσφορές σου!

 

Cyber Monday

Όπως μαρτυρά και το όνομά της, η Cyber Monday, που φέτος πέφτει στις 30/11, είναι μια αμιγώς online υπόθεση, χωρίς αυτό βέβαια να αποκλείει τις προσφορές σε φυσικά καταστήματα (εφόσον το lockdown δεν παραταθεί).

Τη συγκεκριμένη ημέρα, συνήθως βρίσκει κανείς μεγάλες προσφορές σε προϊόντα fashion και γενικότερα σε ρούχα και παπούτσια. Οι μικροί «παίχτες» που έχουν φροντίσει να εδραιώσουν τη διαδικτυακή τους προβολή και παρουσία με ένα καλό e-shop, θα δουν και φέτος τις πωλήσεις τους να αυξάνονται σημαντικά, διατηρώντας χαμηλά τα λειτουργικά κόστη.

Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι η Cyber Monday είναι η μέρα την οποία διαλέγουν πολλοί επιχειρηματίες για να τοποθετήσουν προσφορές σε έπιπλα και λευκά είδη. Μάλιστα με μια σειρά από στοχευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Google, μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα κοινό που είναι πολύ πιθανό να προβεί σε τέτοιου τύπου αγορές τη συγκεκριμένη ημέρα. 

Συμπέρασμα: Με βάση τα παραπάνω, έχεις μια καθαρότερη εικόνα σχετικά με το ποια από τις δύο εμπορικές ημέρες είναι η κατάλληλη για να τοποθετήσεις τις προσφορές της επιχείρησής σου. Φυσικά, αν θες να οδηγηθείς σε υψηλές πωλήσεις, σου συνιστούμε να προετοιμαστείς σωστά και μεθοδικά, ώστε να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την αυξημένη «κίνηση» της αγοράς και να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό. 

Επικοινώνησε τώρα με έναν digital expert του vrisko, για να οργανώσετε μαζί τη στρατηγική των Black Friday και Cyber Monday προσφορών σου!

Κάνε το πρώτο βήμα και επικοινώνησε στο 18333, ή συμπλήρωσε τη φόρμα.

 

Αίτηση Προβολής

(5 Αξιολογήσεις)