7 τρόποι να αξιοποιήσεις τη λάμψη του Instagram!
Τον περασμένο Οκτώβριο, το Instagram συμπλήρωσε 10 χρόνια λειτουργίας! 10 χρόνια στα οποία παρέμεινε στο top των προτιμήσεων – και ιδίως στο νεανικό κοινό, που συχνά το χρησιμοποιεί περισσότερο και από το Facebook.
Σήμερα οι χρήστες του Instagram έχουν ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο, ενώ υπολογίζεται ότι το 90% αυτών ακολουθεί κάποια επιχείρηση. Φυσικά, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την Ομορφιά και την Αισθητική, αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο για brands που συνδέονται με τις συγκεκριμένες έννοιες. Ιδίως όταν μιλάμε για κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής, κέντρα περιποίησης νυχιών, καταστήματα καλλυντικών, ινστιτούτα ομορφιάς κλπ, πρόκειται για ένα πολύτιμο εργαλείο δωρεάν διαφήμισης!
Κάτι που ενδεχομένως δε γνωρίζεις, είναι ότι το Μάϊο του 2020 το Instagram σύστησε ένα νέο sticker που ονομάζεται Support Small Business! Μέσω αυτού, κάθε χρήστης μπορεί να ανεβάσει μια εικόνα ή ένα βίντεο από κάποιο μαγαζί στα stories του και να κάνει mention την επιχείρηση. Όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν το sticker, το story προστίθεται σε μια σειρά κοινών Instagram stories, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα δίκτυο υποστήριξης για τις μικρές επιχειρήσεις!
Υπάρχουν όμως πράγματα που μπορείς κι εσύ να κάνεις ώστε να γνωστοποιήσεις το brand σου και να διευρύνεις το κοινό σου. Οι 7 προτάσεις που ακολουθούν αφορούν κυρίως στον κλάδο της Ομορφιάς, αλλά μπορούν κάλλιστα να εφαρμοστούν και σε άλλους κλάδους!
1.Ανέβασε φωτογραφίες ή stories με πελάτες σου. Για παράδειγμα, αν έχεις κομμωτήριο, μπορείς να ανεβάσεις το πριν και το μετά ενός χτενίσματος, ένα boomerang story ή κάποιο βίντεο που θα δείχνει σε fast forward ένα κούρεμα. Mια «σωστή» φωτογραφία, μπορεί να φέρει περισσότερο κοινό απ’ όσο φαντάζεσαι. Φυσικά, στις εικόνες αυτές έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις ένα από τα άπειρα φίλτρα που σου προσφέρει η εφαρμογή, ώστε να δημιουργήσεις εικόνες που θα κλέψουν τις εντυπώσεις.
2.Ενθάρρυνε το μοίρασμα! Χωρίς να γίνεις πιεστικός/ή, πρότεινε στους πελάτες σου να μοιραστούν βίντεο από το κατάστημά σου στον προσωπικό τους λογαριασμό, με το απαραίτητο tag-αναφορά στην επιχείρησή σου. Με αυτό τον τρόπο, θα προσελκύσουν τους ακόλουθούς τους και θα απευθυνθείς σε νέους πιθανούς πελάτες. Γενικότερα, το να είσαι διαδικτυακά κοινωνικός δημιουργεί όφελος στην επιχείρησή σου.
3.Μείνε επίκαιρος/η. Μοιράσου ευχές, εξέφρασε την υποστήριξή σου για έναν κοινό σκοπό, μείνε σε επαφή με τα μεγάλα γεγονότα. Ασφαλώς, αν παρευρεθείς στο λανσάρισμα ενός μεγάλου brand, ή στο backstage ενός διαφημιστικού βίντεο, μπορείς να μοιραστείς αποκλειστικό υλικό.
4.Δημοσίευσε videos στο IGTV. Πρόκειται για μια αυτόνομη εφαρμογή βίντεο από το Instagram για smartphone Android και iOS. Το IGTV επιτρέπει μεγαλύτερα βίντεο σε σύγκριση με τις ροές Instagram, σχεδιασμένα με βάση τον τρόπο που πραγματικά χρησιμοποιείς το κινητό σου, δηλαδή κάθετα, χωρίς να απαιτείται περιστροφή οθόνης. Βρες ένα ωραίο θέμα, βάλε την καλλιτεχνική σου πινελιά και μοιράσου το πάθος σου, περνώντας τα σωστά μηνύματα για την επιχείρησή σου!
5.Χρησιμοποίησε hashtags. Ξέρουμε πως μπορεί να σου φαίνονται περιττά. Ξέρουμε πως μπορεί να σε εκνευρίζουν. Θα πρέπει όμως να γνωρίζεις ότι τα hashtags είναι ιδιαίτερα χρήσιμα αν θες να προσελκύσεις νέους πελάτες που ενδιαφέρονται γι’ αυτό που κάνεις. Όσο περισσότερα (και όσο πιο σχετικά) τόσο το καλύτερο!
6.Διαφημίσου στοχευμένα. Όπως συμβαίνει και με το Facebook, μέσα από τις επιλογές ακριβούς στόχευσης, το Instagram διασφαλίζει την προβολή των διαφημίσεών σου στο κοινό που είναι πιθανό να εκδηλώσει ενδιαφέρον. Μπορείς να διαφημιστείς μέσω των stories, μέσω φωτογραφίας ή συλλογής φωτογραφιών και μέσω βίντεο, μεταδίδοντας τη λάμψη και την υψηλή αισθητική της επιχείρησής σου στους κατάλληλους αποδέκτες.
7.Κλέψε ιδέες! O Πάμπλο Πικάσο έλεγε πως οι καλοί καλλιτέχνες αντιγράφουν, ενώ οι σπουδαίοι κλέβουν. Κάνοντας μια «βόλτα» σε λογαριασμούς από διεθνή brands που δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο με εσένα, θα βρεις concepts που δεν θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς μόνος/μόνη. Δεν λέμε να τα αντιγράψεις, αλλά να τα χρησιμοποιήσεις ώστε να φτάσεις στη δική σου ιδέα, που θα «μιλήσει» στο κοινό σου.
Εάν επιθυμείς να αναθέσεις, σε μια έμπειρη ομάδα την επαγγελματική προβολή της επιχείρησής σου στο Instagram, για να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, επικοινώνησε τώρα με έναν digital expert του vrisko!
Πηγή: vrisko digital team