Skip to the content

Case Study: Διαφήμιση Facebook για E-shop

Case Study: Διαφήμιση Facebook για E-shop

To E-shop, συνεργάτης μας, δραστηριοποιείται σε εσώρουχα, μαγιό, κοσμήματα και αξεσουάρ με δυνατότητα πανελλαδικής αποστολής.

Στόχος του;

Η αύξηση πωλήσεων

Η ΛΥΣΗ

Αξιοποιήσαμε το Facebook ως μέσο διαφήμισης. Η στρατηγική μας βασίστηκε σε 2 κεντρικές καμπάνιες προώθησης προϊόντων.

Στην πρώτη καμπάνια χρησιμοποιήσαμε τον προϊοντικό κατάλογο διαφήμισης προβάλλοντας δυναμικά ένα σύνολο προϊόντων σε ενδιαφερόμενους χρήστες με βάση την ιστορικότητα περιηγήσεων τους και τα ενδιαφέροντά τους.

Η δεύτερη καμπάνια βασίστηκε στις μετατροπές με δυναμική προβολή εικαστικών αποκλειστικά για να προωθήσουμε συγκεκριμένη προσφορά. Το στοχευμένο-κοινό που επιλέξαμε δημιουργήθηκε με βάση λίστα χρηστών που είχε πραγματοποιήσει ήδη κάποια αγορά και στη συνέχεια το επεκτείναμε προκειμένου να βρούμε αντίστοιχους δυνητικούς πελάτες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

FACEBOOK ROAS: +1556% απόδοση διαφημιστικής επένδυσης σε 1 μήνα

CPA: 1.68€ κόστος ανά μοναδική αγορά

RENEUE: 14.15% αύξηση στα έσοδα του μήνα σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους

 

Αν ενδιαφέρεσαι κι εσύ να εκτοξεύσεις τις πωλήσεις σου, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko. 

(5 Αξιολογήσεις)