4+1 Μειονεκτήματα του κουμπιού «Προώθηση Δημοσίευσης» στο Facebook
Δε χρειάζονται εξηγήσεις! Ξέρουμε γιατί το κουμπί «Προώθηση Δημοσίευσης» αποτελεί την πρώτη σου επιλογή στο Facebook: Αφενός είναι εύχρηστο και αφετέρου σε βοηθάει να εξοικονομήσεις χρόνο.
Ασφαλώς, το Facebook το γνωρίζει αυτό. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι σε σχεδόν σε κάθε δημοσίευσή σου εμφανίζει τη συγκεκριμένη επιλογή διαφήμισης… Ωστόσο κάθε φορά που την επιλέγεις, χάνεις μία μεγάλη μερίδα επιλογών στόχευσης - και μαζί μ’ αυτές ενδεχομένως και την ευκαιρία να πετύχεις τους στόχους σου!
Εδώ λοιπόν σου συγκεντρώσαμε 4+1 μειονεκτήματα του κουμπιού «Προώθηση Δημοσίευσης», ώστε να αντιληφθείς πλήρως γιατί η ενεργοποίηση των διαφημίσεών σου μέσω αυτής της οδού δε συνιστάται.
- Δε σχετίζεται απαραίτητα με τον τελικό σου στόχο
Όταν επιλέγεις το κουμπί «Προώθηση Δημοσίευσης», το Facebook προσπαθεί να κάνει τη συγκεκριμένη διαδικασία όσο πιο απλή και ευκολονόητη γίνεται. Ωστόσο η συγκεκριμένη επιλογή ενδεχομένως να μη σχετίζεται καθόλου με τον τελικό σου στόχο. Αντίθετα, όταν δημιουργήσεις τη διαφήμιση σου μέσα από την πλατφόρμα Ads Manager, έχεις την επιλογή 11 διαφορετικών τύπων στόχευσης:
- Δεν επιδέχεται κουμπί προτροπής
Το κουμπί προτροπής είναι από τους βασικότερες παράγοντες επιτυχίας μία καμπάνιας, καθώς οδηγεί το χρήστη – υποψήφιο πελάτη στην τελική επιθυμητή ενέργεια. Δημιουργώντας καμπάνιες διαφήμισης μέσα από το Ads Manager, υπάρχει η δυνατότητα για κουμπιά προτροπής όπως το «Καλέστε Τώρα», «Λήψη Οδηγιών» κ.α.
- Χάνεις 3 βασικές επιλογές στόχευσης
Όπως θα γνωρίζεις, η στόχευση αποτελεί το Α και το Ω στη διαφήμιση, αφού μέσω αυτής προσελκύεις τους υποψήφιους πελάτες σου. Οι επιλογές στόχευσης στο Facebook είναι ατελείωτες, άλλωστε αυτό είναι και το βασικό του όπλο. Ωστόσο επιλέγοντας το κουμπί «Προώθηση Δημοσίευσης», χάνεις 3 βασικές επιλογές:
- Γλώσσα
Στην πλατφόρμα Ads Manager υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξεις τη γλώσσα στόχευσης. Με αυτό τον τρόπο, μια στόχευση κοινού όπως «Έλληνες ομογενείς» γίνεται πανεύκολα, επιλέγοντας απλά τη γλώσσα της χώρας για την οποία ενδιαφέρεσαι.
- Custom Audience
Custom Audience ονομάζεται η λίστα των δικών σου πελατών ή χρηστών. Η συγκεκριμένη δυνατότητα, σου επιτρέπει την ομαδοποίηση χρηστών που έχουν προβεί σε μία σειρά από συγκεκριμένες ενέργειες, όπως π.χ. η αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις σου, ή η αγορά ενός προϊόντος από το e-shop σου. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να τους κατηγοριοποιήσεις σε κοινά και να τους επαναστοχεύσεις (remarketing).
- Look-a-like Audience
Με τον όρο Lookalike Audience, εννοούμε ένα σύνολο χρηστών που έχουν παρόμοιου τύπου χαρακτηριστικά και προτιμήσεις με αυτά που έχεις ορίσει εσύ στη λίστα Custom Audience. Έτσι, μπορείς να επεκτείνεις τη λίστα των υφιστάμενων πελάτων σου βρίσκοντας νέα εφάμιλλα κοινά.
- Υστερεί σε θέματα προϋπολογισμού-προγραμματισμού
Όταν πρόκειται για τη διαφημιστική σου επένδυση, πρέπει να βεβαιωθείς ότι το διαθέσιμο κονδύλι θα αξιοποιηθεί με τον βέλτιστο τρόπο. Επιλέγοντας το κουμπί «Προώθηση Δημοσίευσης», το Facebook σου παρέχει τη δυνατότητα να ορίσεις μονάχα την ημερήσια επένδυση και τις ημέρες προβολής. Αντίθετα, με το Ads Manager μπορείς να ορίσεις μία σειρά από εντολές, όπως συγκεκριμένη ώρα και ημέρα προβολής, αξιοποίηση εφάπαξ προϋπολογισμού για καλύτερη ισονομία επένδυσης στο σύνολο των ημερών, ή ακόμα και έλεγχο του κόστους, ορίζοντας για παράδειγμα το μέγιστο κόστος ανά click.
- Δεν επιτρέπει τη Δυναμική Προβολή (Pro Tip)
Ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς διαφήμισης του Facebook είναι η διαφημιστική κόπωση (ad fatigue). Όταν η διαφήμιση σου επαναλαμβάνεται στο κοινό-στόχευσης ξανά και ξανά, τότε παύει να είναι ελκυστική και η απόδοσή της πέφτει. Μια έξυπνη λύση για να το αποφύγεις, είναι η δημιουργία δυναμικών διαφημίσεων με την προσθήκη έως 5 διαφορετικών κειμένων, εικόνων, τίτλων και περιγραφών. Με αυτό τον τρόπο, ο αλγόριθμος προβάλλει σε κάθε χρήστη διαφορετικούς συνδυασμούς εικόνων και κειμένων, ώστε να πετύχει τη βέλτιστη απόδοση. Η συγκεκριμένη επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο στην πλατφόρμα διαφήμισης Ads Manager.
Όλα τα παραπάνω, αποτελούν βασικά σημεία που εμποδίζουν τις διαφημίσεις σου να φτάσουν τη μέγιστη απόδοση.
Αν λοιπόν ενδιαφέρεσαι να διαφημιστείς αποτελεσματικά στο Facebook, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο του Vrisko.
Πηγή: vrisko digital team