Εμφανίσου σε περισσότερες αναζητήσεις με καμπάνιες DSAs!
Όταν πρόκειται για διαφημίσεις Google, οι επιλογές είναι αμέτρητες, ανάλογα με τη στόχευση της επιχείρησής σου. Oι περισσότεροι προτιμούν τις Search ή Display καμπάνιες, ενώ μια πιο πρόσφατη επιλογή είναι οι Discovery Ads.
Το ενδιαφέρον πάντως εστιάζεται κυρίως στις Search καμπάνιες. Και είναι λογικό, αφού μέσω αυτών η επιχείρησή σου μπορεί να προσελκύσει άμεσα έναν εν δυνάμει πελάτη.
Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου δεν ανταποκρίνονται στις αναζητήσεις των χρηστών;
Η απάντηση είναι οι Dynamic Search Ads!
Με βάση πρόσφατες έρευνες, σχεδόν το 15% των καθημερινών αναζητήσεων που γίνονται στο Google, είναι αναζητήσεις οι οποίες δεν έχουν ξαναγίνει! Οι Dynamic Search Ads λοιπόν, σου δίνουν το κλειδί για να διατηρήσεις συγχρονισμένα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχεις, με τις αναζητήσεις των χρηστών.
Τι είναι οι Dynamic Search Ads (DSAs);
Οι Dynamic Search Ads (DSAs) είναι δυναμικές διαφημίσεις οι οποίες δεν χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά (keywords) όπως οι παραδοσιακές search καμπάνιες, αλλά βασίζονται στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου. Με αυτόν τον τρόπο, «σκανάρουν» την ιστοσελίδα και εμφανίζουν αυτόματα μέρος από το περιεχόμενό της σε κάθε σχετική αναζήτηση.
Κάθε τίτλος και σελίδα διαφήμισης, παράγεται αυτόματα με βάση τις αναζητήσεις του χρήστη. Το μόνο που λείπει λοιπόν, είναι η προσθήκη της περιγραφής στα κείμενα διαφήμισης (text ads) από εσένα.
Πώς θα φτιάξεις αποτελεσματικές καμπάνιες Dynamic Search Ads (DSAs);
- Δώσε βάση στο περιεχόμενο
Για να εξασφαλίσεις τη μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα των διαφημίσεών σου και να φέρεις «ποιοτικούς» χρήστες στον ιστότοπό σου, θα πρέπει να εστιάσεις στη σωστή δομή και στο περιεχόμενό του.
Πριν δημιουργήσεις την καμπάνια DSA, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις είτε συγκεκριμένες σελίδες, είτε ολόκληρη την ιστοσελίδα σου.
(PRO TIP) Η DSA καμπάνια σου δίνει την επιλογή να στοχεύσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες!:
- Συγκεκριμένες λέξεις στους τίτλους της σελίδας
- Συγκεκριμένες συμβολοσειρές στο url
- Σελίδες με συγκεκριμένες λέξεις
- Πρόσθεσε αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Για να πετύχεις καλύτερα αποτελέσματα, οι Dynamic Search Ads παρέχουν τη δυνατότητα προσθήκης αρνητικών λέξεων-κλειδιών. Με αυτό τον τρόπο, οι διαφημίσεις παύουν να εμφανίζονται σε αναζητήσεις οι οποίες δεν ωφελούν τον στόχο της επιχείρησής σου.
Επιπλέον, με το να εντάξεις στη στρατηγική σου αρνητικές λέξεις-κλειδιά, όπως για παράδειγμα branded όρους σε exact match, αποφεύγεις την περίπτωση δύο καμπάνιες να συμπέσουν στην ίδια δημοπρασία.
- Χρησιμοποίησε το remarketing
Όταν η DSA καμπάνια έχει πλέον δημιουργηθεί, μπορείς να την αξιοποιήσεις με ποικίλους τρόπους. Μια έξυπνη οδός, είναι η καμπάνια remarketing (RLSA). Εδώ οι επιλογές είναι δύο:
- Targeting: Στόχευση αποκλειστικά σε χρήστες που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα σου
- Observation: Αυτόματη αύξηση στο bid της διαφήμισης κάθε φορά που ένας χρήστης ο οποίος ήταν στον ιστότοπό σου πραγματοποιεί μια νέα, σχετική αναζήτηση.
Συμπέρασμα
Οι Dynamic Search Ads αποτελούν μια σημαντική επιλογή, αφού αποδεδειγμένα φέρνουν λύσεις στην καθημερινή διαχείριση του διαφημιστικού σου λογαριασμού και ενισχύουν τα αποτελέσματα!
Πηγή: vrisko digital team