5 λόγοι που σήμερα όλοι φτιάχνουν e-shop!
Παρ’ ότι η ανάγκη για e-shop κάθε άλλο παρά καινούργια είναι στο λιανεμπόριο, χιλιάδες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αποκτούν σήμερα το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Καταρχάς, την περίοδο των lockdowns, μια μεγάλη μερίδα του κοινού αντιλήφθηκε την ασφάλεια και την ευκολία των ηλεκτρονικών αγορών. Ακόμα και καταναλωτές που λόγω ηλικίας ή έλλειψης επαφής με την τεχνολογία δεν ήταν ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με το online shopping, γνώρισαν έναν καινούργιο κόσμο, στον οποίο όλα ήταν πιο απλά απ’ ότι νόμιζαν.
Αυτό τουλάχιστον μαρτυρά η έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, που έδειξε ότι μέσα στο 2020 ο αριθμός των επιχειρήσεων οι οποίες έλαβαν παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας ή ειδικών εφαρμογών αυξήθηκε κατά 65% σε σχέση με το 2019 (Πηγή: Tα Νέα). Aπ’ ότι φαίνεται, η τάση αυτή συνεχίζεται και το 2021, δικαιώνοντας όσους υποστήριζαν ότι δεν πρόκειται για προσωρινή κατάσταση αλλά για νέα εποχή.
Φυσικά, πέρα από τους καταναλωτές, οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αντιλαμβάνονται κι αυτοί τα σημαντικά πλεονεκτήματα ενός e-shop, βλέποντάς το ως μονόδρομο για την επιβίωση των καταστημάτων τους. Ας δούμε τα 5 πιο βασικά από αυτά…
Με ένα e-shop:
1. Εξυπηρετείς άμεσα & με ασφάλεια τους πελάτες σου
To γεγονός ότι η online αγοραπωλησία δεν απαιτεί φυσική επαφή, καθιστά ασφαλέστερη τη συναλλαγή τόσο για ‘σένα όσο και για τον πελάτη σου. Μην ξεχνάς ότι με την προσθήκη ενός chat plug in, ο επισκέπτης του e-shop σου μπορεί να έρθει σε απευθείας επικοινωνίας μαζί σου, για άμεση και αποδοτική εξυπηρέτηση.
2. Εξασφαλίζεις πωλήσεις πέρα από τα στενά όρια τις περιοχής σου
Η φράση-κλειδί γύρω από τα e-shop είναι «πωλήσεις χωρίς περιορισμούς». Και είναι αλήθεια! Γιατί στη νέα εποχή, ο έμπορος παραδείγματος χάριν γαλακτοκομικών προϊόντων ενός χωριού της Κρήτης μπορεί να κάνει πωλήσεις στην Θεσσαλονίκη, ενώ μια σχεδιάστρια έχει τη δυνατότητα να διαθέσει τα χειροποίητα κοσμήματά της σε όλη την Ελλάδα, χωρίς καν να διαθέτει φυσικό κατάστημα!
3. Σημειώνεις πωλήσεις 24/7
Το «πωλήσεις χωρίς περιορισμούς» δεν συνδέεται μόνο με τον χώρο, αλλά και με τον χρόνο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μένει πάντα ανοιχτό, επιτρέποντάς σου να έχεις πωλήσεις όλο το 24ωρο, όλες τις μέρες της εβδομάδας, ανεξαρτήτως συνθηκών!
4. Διατηρείς χαμηλά λειτουργικά κόστη
Η σύγκριση του κόστους συντήρησης ενός φυσικού καταστήματος (μισθοί υπαλλήλων, ενοίκιο, ρεύμα κλπ.) με το κόστος υλοποίησης και διαχείρισης ενός e-shop από μια ομάδα ειδικών σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου, σου δίνει έναν ακόμα λόγο να εστιάσεις στο online κομμάτι. Πόσο μάλλον όταν έτσι μπορείς να ενημερώνεις άμεσα το κοινό σου για νέες παραλαβές, προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια κλπ.
5. Εμφανίζεσαι στα αποτελέσματα της Google
Μια μεγάλη μερίδα του κοινού χρειάζεται/ψάχνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου χωρίς να γνωρίζει απαραίτητα το brand σου. Εφόσον έχεις δημιουργήσει το δικό σου e-shop, μπορείς μέσα από σωστά τοποθετημένες Google καμπάνιες να οδηγήσεις το ενδιαφερόμενο κοινό σε αυτό. Επιπλέον, τα εργαλεία στόχευσης των διαφημίσεων του Facebook, μπορούν μέσω της κατάλληλης χρήσης από τους ειδικούς σε θέματα social media να σε φέρουν σε επαφή με ένα κοινό που είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει σε αγορά.
Συμπερασματικά, μπορείς να δεις το e-shop σαν μια βάση στην οποία θα εδραιώσεις την ανάπτυξη της επιχείρησής σου. Την ώρα που οι νέες αγοραστικές συνήθειες καθιστούν τη δημιουργία του απαραίτητη, χιλιάδες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες ταξιδεύουν μέσω αυτού στη νέα e-ποχή.
Επικοινώνησε τώρα με έναν εκπρόσωπο του vrisko για να αποκτήσεις το δικό σου e-shop!
Πηγή: vrisko digital team